Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Tuesday, March 29, 2011

pesanan supaya x menyesal dikemudian hari...

Assalamualaikum sume.. lame sggh x berblog..
al maklumlah baru lepas presentation FYP...
so, skg dh de mse nk bw.. sape2 yg mai sggh n follow sini nanti aku jenguk balik ye..
jangan marah2 sbb aku x jenguk tw.. smpai masa tibanya waktu aku akan mai.. hehe..
act, ak tgh layan lagu baik pny.. pe yg aku dpt dr lagu ni selagi pasangan korang setia dengan korang jangan la carik pasal nk carik org laen yg lebih hot n gorgeous baek laki baek pempuan dua2 same je sbnrnye xde kt mane lebih setia.. semua bergantung pada hati masing2.. cewah.. pandai pulak ak berkata2.. haha.. tapi betul pe, kalo skali kite sakitkan hati orang berkali2 kite dpt balasan nt.. moga dijauhkan la dari kite.. Amin!!
so, meh layan lirik lagu tu.. bagi aku best la.. bagi korang ak x tw la kn.. hee~~

Lirik Jujur Aku Tak Sanggup - Pasto

Oh ini kisah sedihku
Ku meninggalkan dia
Betapa bodohnya aku
Dan kini aku menyesal
Melepas keindahan
Dan itu kamu

Tuhan tolonglah aku
Kembalikan dia
Ke dalam pelukku
Karena ku tak bisa
Mengganti dirinya
Kuakui jujur aku tak sanggup
sungguh aku tak bisa

Dan kan kujelani semua
Cinta selain kamu
Tapi tak ada yang sama
Beribu cara kutempuh
Tuk melupakan kamu
Tapi tak mampu

0 comments: