Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Wednesday, March 23, 2011

kalo kite berbuat baik InsyaAllah dibalas baik bkn??

Assalamualaikum sume..
ari ni nk wt smbgn ksh kucen2 yg dtg menumpang bilik aku ri tu..
kalo x tw cter yg mne ley klik SINI..
dlm entry lepas ak ckp ibu kucen a.k.a boo boo tu de sekor ank je.. tp sbnrnye tdk..!!!
dy de TIGA ekor anak.... diulangi TIGA ekor ank!!!!
malam yang boo boo ni angkut ank 1st dy mai blik ak mmg dy trus tido tanpa segan silu nye kat bilik ak.. sbb sian xmo baby n ibu kucen tu sejuk so, ak n rum8 sepenuh tenaga tarik katil n msk kn kotak blkg katil tu tmpt si boo boo ni sorokkn ank dy.. ak n rum8 trase lega cz ank yg dibwk cume sekor.. tp tu sume tipu muslihat boo boo.. sok pg dy dh kejut rum8 ak sbb nk kua bilik.. seb
bek boo boo ni baek la jgk, x berak merata sepnjg tido dlm bilik ni.. so, rum8 ak pun bg la kua... x lama pas tu dy dtg dgn megahnye bersama 2 ekor anknye lagi.. owh, x taw nk ckp pe dh.. @__@ seb bek ank2 ko comel boo boo..

so, skg dh genap 4 ari boo boo n ank2nye menetap kat bilik ak.. so, ak isytiharkan boo boo sbg ank angkt ak.. makan pun skg dlm bilik... kalo dlu ak bg makan kat luar bilik je sekali sekala je boleh msk bilik ni.. tp skg bilikku bilikmu jua.. hoho.. mmg mcm jage ank betol ok.. disbbkn jadual clz ak n rum8 x same ktorg kne gilir2 memerhatikan boo boo.. kalo dua2 nk kua bilik kne la kua kan si boo boo ni tkt kalo x kua kan nt dy berak merata plak... so, nt ktorg akan message sesama sndrk kalo nk kua bilik.. cnthnye mcm ni..

rum8: ak nk g clz so dh bwk kua boo boo.. nt jgn lupe bwk dy msk ok??
aku: ok..

xpun mcm ni..

aku: ak de discussion tlg orderkan nsk goreng ayam n nt jgn lupe jmput boo boo ok??
rum8: baek moyang *cis, moyang?? i baru de cucu ok*

cam tu la lbih kurang pesanan rgkas ktorg.. cume dh diolah sket la mengikut kesesuaian cerita.. betapa sygnye ktorg kat boo boo n ank2nye... huhu..

tp sbnrnye byk kali gak la ktorg kua tp boo boo de je kt bilik.. mane x nye.. tym ktorg nk kua
bilik la baru si boo boo ni nk susukan ank dy.. nt kang tarik ibunya kua mule la si baby2 kucen tu nangis.. sian lak tgknye.. so, bia je la dlm bilik n stkt ni dy x penah berak n kencing dlm bilik.. good girl.. so, sekali sekala kalo kte berbuat baek terhadap haiwan2 comel ni pe slhnye kn..
kalo bkn kite yg mempunyai akal n fikiran ni sape lagi la nk melindungi mereka.. orang jugak slalu ckp, kucen bole bwk rezki... InsyaAllah.. mcm mane cara rezki tu dtg.. tu kite x tw.. tu sume kerja Allah S.W.T.. :)

so, meh lyn pix2 boo boo n ank2nye..
sdg menjamu selera.. nyum3.. sian.. xde bekas nk ltk mknn dy.. huhu..
ni la 3 ekor baby comel.. ank kpd boo boo nakal..
smbil susukan ank boleh lah tido kejap..

2 comments:

Ery Farieha said...

hikhik tomeyyy!!

Annis Suzana said...

x sgka ery kt ak comel.. haha