Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Thursday, March 31, 2011

makhluk Tuhan plg comel


Assalamualaikum sume...
ari ni aku x berminat nk tulis assgmnt aku lg berminat nk cter psl makhluk Tuhan plg comel ni..nk tw ke sape makhluk Tuhan plg comel ni??
meh tgk meh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

OMG.. terlebey sudah.. eh2.. maen2 je.. jgn marah aa..
ok2, meh tgk pix bwh.. hee..

alololo.. tomey kn.. ank kuceng ak ni tw.. dy mewarisi kecomelan tuan2nya.. haha.. =p
eh2, de lg la.. meh tgk lg..
ololo... maen2 ye.. omeynye2..
lg2..
alamak de org amik pix ite la.. posing2..
control2.. *hidung itam sbb byk nyot2.. =p*
tido shgga keluar kotak.. x tw nk ckp pe.. yg ni pun hidung hitam sbb byk nyot2.. hehe

tp baby2 meow ni bkn de dpn mata ak pun.. ak anta g nursery.. hee~~
so, bole tgk kt pix fb je la.. sob3..
tp ak de baby2 meow laen.. yg ni ak pnh cter kt entry SINI n SINI..
skg baby2 meow tu dh bsr..
tp x bsr mcm baby2 ats ni.. kecik sket..
so, meh tgk pix2 makhluk comel ni..

ssh beno nk tgkp gambonye.. kne la pegang mcm ni.. comel kn? hehe..
maybe ni sulong kowt sbb bsr n laju sket dy berjln..
next..
tadaa... tgk perut.. gemok.. hehe.. ni fav ak.. tp ak xmo la ckp dpn dyorg tkt nt yg 2 ekor lg touching.. =p
yg ni sgt bising.. pegang sket pun nangis.. manje sgt.. tp yg ni pun comel.. putih bersih semurni top.. nmpk mcm ak mendera kn.. tp dyorg suke la pegang mcm ni.. ni je cara ak bole tgkp pix dyorg dgn mudah.. hehe..

act, dulu aku x suke kucing2 besar aku suke anak2 nye je..
nmpk mcm pilih kasih kn?? tp bkn pe.. aku de sejarah dengan kucing besar..
de skali tu de kucing ni kencing kat baju2 aku, mau x hangin aku.. so, aku tgkp la nk bls dendam sekali dy gigit nye aku.. T__T gigit kaw2 punye smpai bengkak jari aku n kena g klinik lantas dicucuk doktor sbb tkt kne infection.. double sakit, kne gigit kucing n kena cucuk doktor.. @_@
tp dengan dorongan yg diberikan oleh incik hisyam yg merupakan seorg pencinta kucing ak mula suke kan kucing2 besar.. :D

10 comments:

LittleGurl said...

LG msa darjah 1 dulu penah kena geget kt kucim. pastu da ta suke kucim da. T_T suke tp tengop dr jaoh je. paling takot dgn baby kucim yg kecik2 tu. agresif. LOL

Annis Suzana said...

hak3... ank meow la comel.. hehe.. kite kne gigit dgn bapaknye.. T__T

cik HaniBhulat said...

i luv cat too...dulu ada bela dua ekor kucing..sekor hilang n sekor mati kena langgar...siankan....nice blog

Annis Suzana said...

yeke... siannya.. x bole tgk meow kne lggr.. :(
nway, thanx ye.. :)

cik HaniBhulat said...

i pon...kesian n takut...but mas kucing i kena langgar i xtahu pon..just dpt col dr my mom gtaw kucing dah xdew...pew lagi..lelehan muka kuar lew dr mata nie..kikiki

Cik Michiko said...

huuuuuuuuu . . . CAT . . I LOIKE ! huahahaha . . cumil2 . . mcam AS . . hhihihi

Annis Suzana said...

@cik hani bulat.. hehe.. ye la kucing2 ni bile bosan sonok jd kan kwn. skg x bela dh ke??

Annis Suzana said...

@cik michiko.. hehe.. maceh... malu2.. =p

kucarkacir said...

comelnyeeeee kucing tuuu >,<

cik HaniBhulat said...

bela lagi..sekor jew...tp xsyg sgt pon..hehe..kejam x...yela..bila syg nnti, hilang la..mati la..so, xnak ada prasaan kat kucing dah...