Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Friday, May 6, 2011

my 4th day~~


Assalamualaikum sume... :D
ok rini 4th day ak menjadi sorg pekerja yg x bp nk berhemah.. hee~~
mane x nye keje ak smpai2 je tmpt keje trus on9, tgk movie, on9 blik n tgk movie balik..
bosan der.. tp nk wt cmne sbb bnda ni baru bagi ak so ak kne bykkn search jurnal2 n info2 pe yg ptt.. ak agak frust sbb dpt projek yang ak x ley nk aplikasikan sgt pe yg ak blaja dlu tp ak
bertuah sbb dpt belajar bnda baru.. ak harap ak akan suke kn nye.. hehe.. :)
so, mlm 1st tido dkt clubhouse ak x bp bole tido bese la tmpt baru tp msk je hari kedua n strusnya ak tido x hengat dunia.. hoho.. g keje pun pakai selebet2 je.. mekap2 pun xde.. muke mmg selekeh abes.. sbb pe selekeh x smpt mekap sume?? sbb ari 1st je bgn awl ari strusnye asek lewat je.. hee~~~ gpun nt smyg hilang gak mekap.. membazir2.. n x pntg pun.. clubhouse yg ak dok ni besar gak sbnrnye tp org x jage so umah tu jd x terurus sket sbb tu de tikus n tupai.. kdg2 lipan pun de.. =,=
tp plg menarik de sekor tupai ni suke dok masuk n tido dlm umah tu.. seb bek ko comel tupai..
pastu kat umah tu gak de dapur kalo gas abes pun bole refill cume washer machine je xde.. yg laen sume ok.. tp ak x taw la bile ak nk masak... hee..
skg ak dh xde nk tido2 lmbt.. kdg2 kol 10 pun dh rase ngntuk.. ptt la org keje asek tido je lps
balik keje.. hoho...
disbbkn ak kire org baru kt cni ak jd sorg yg sgt pendiam n pemalu.. kdg2 org offer mknn pun ak tolak pdhl ak nk sbb lapa.. hipokrit gler kn?? @__@
pastu keje ak kt sini asek lapa je.. dah la kedai mkn jauh~~~~~~
ok la.. tu je la nk cter.. meh nk jengah blog korang lak.. hehe.. :D

*ni pix last ak kat ukm*

3 comments:

Anonymous said...

oit...kychain aku mana?...kecian gk x dak kwn tym LI...hahaha..=p

Annis Suzana said...

smpai hati hg kt cmtu kt ak.. ni ak tacing ni.. hahaha..

Cik Michiko said...

awwww . . CUMEL2 . .. harap dapat gaji boley blanje michiko . . :)