Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Wednesday, May 18, 2011

kehidupanku kini~~

Assalamualaikum sume..

tajuk entry x ley blah kn konon mcm sblum ni ak dok malaysia tp skg ak dok oversea.. pdhl dlu dok UKM bangi skg dok Banting.. hee~~~
skg dh msk mggu ke-3 berprktkl.. ak tgk org laen praktikal gak tp smpt je berpoya2 tgk wayang n ber-sosial.. tp ak mcm x smpt je.. hujung mggu dok umah je.. cm mggu lps kitorg wt aktvt gotong-royong bersihkan umah.. so, terserlah lah kerajinan kitorg sebagai anak dara.. nmpk sgt kehidupan ak ni membosankan.. :'(
tp x pe la demi mencrk pengalaman.. ecece..

mggu ni ak dh x ley nk maen2 cm mggu2 lps.. mggu ni projek dh stat, ni pun curik tulang je.. hoho..
so, mmg mggu ni ulang alik msk lab je.. tp msk lab slalu je pun bosan gak.. x wt keje lg bosan.. xphm ak dgn drk sndrk.. @___@
tp ok la.. ak enjoy je prktkl kat sini wlaupun ari2 wt bnda same je.. balik umah pun xde tv, xde radio, xde wifi.. kalo rjn on laptop n tgk la pape movie.. kalo mls kol 10 ready utk tido.. T__T
kalo org tgk ktorg pun mst kata ktorg ni membosankan tp niat nk belajar kne la wt cara belajar kn, x gitu kome??

p/s:internet kt sini x bp nk laju n ak pun bz.. hjg2 mggu bole la wt bw.. korang sume jgn majuk tw.. *de ke yg nk majuk*

1 comments:

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

datang coret komen dan folo :)