Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Wednesday, May 4, 2011

~~beginikah alam pekerjaan~~

Assalamualaikum sume :)
lame dh x berblog.. maklumlah ak kt umah xde internet.. huk3..
so, rini dh 2nd day ak berpraktikal atau name glamernye berlatihan industri.. hee~~
smlm ak gerak dr seremban umah abg ak n trus g kelanang banting tuk lapor diri n check in umah..
kre beruntung gak la umah disediakan tp ak bkn wt keje kt kelanang ak kne wt keje kt pulau carey.. jauh tu der.. dlm 30-45 mnt.. bergntg pd keadaan lalu lintas.. hoho.. ak g keje de org anta amik.. ecece.. sonok je idop.. nk wt cmne ak xde kete.. ni ak berblog bkn curik tlg taw ak dh de projek pun tp utk 1st week ni ak juz kne bykkn bace n search2 pe yg ptt sbb ak ditmptkn kt RnD oleochemical so, bkn bidang ak sgt la.. ak juz taw sket2 je kne bykkn bace lg la.. tp skg otak ak pun dh tepu.. phew~~
kat sini Alhamdulillah sume akak2 abg2 boss2 n sume2 la ramah2 walaupun baru kenal kn.. kalo x phm boleh la tny.. xde la yg kerek2... ak hrp ak boleh la berthn kt sini selama 3 bln..
act, dak UKM de 6 orang tp sume kne pisah2.. sob3.. kat oleochemicals ni mmg ak sorg je dak praktikal tp oleochemical cmpur dgn fabic n fabic de 3 orang dak praktikal dr USIM kalo x silap, n dyorg serumah dgn ak.. kire ak dok berkepit dgn dyorg je la.. hee~~ tp dyorg pun tggl 2 mggu je kt cni x lame g abes.. haish.. mntk2 de la dak prktkl baru msk nt.. kalo x keseorangan la ak.. huwaaaaaa~~~
ok la.. nk smbg membace... nt bile bosan ak terjah blog korang erk sbb ak mmg x ley nk bkk fb, company block.. so ni je la tmpt ak bersosial.. daa :D

4 comments:

Lina said...

slmt berpraktikal...persediaan utk memasuki alam pekerjaan yg sebenarnya nanti

Cik Michiko said...

AS . . .. rindu sama kamuuuu . . :)

alaaa . . cian dye . . tak pe . . kite bersosial kat sini je. .. hahaha

Annis Suzana said...

@lina.. mekaseh.. :D
mmg mencbr alam pekerjaan..

Annis Suzana said...

@cik michiko.. rndu kamu juga dear.. huwaaa...