Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Saturday, March 6, 2010

dlunye ak tabah tp kenape skrg x??

hmm.. tgk post aku pown dh tw aku emo kn..

x tw la nape.. skg ni cpt btol ai mate aku jatuh..
x mcm dlu.. sume aku bole harungi..
ak seorg yg tbh dlunye..
kenapa skrg x??
kenapa aku tewas dgn org yg sktkn hati aku??
kenapa aku yg menderita??
kenapa aku yg harus terima sume ni??
mgkin sbb sikap aku yg terlalu memendam..
smpikn aku jugak yg terima pdhnye..
Ya Allah.. kuatkan la HambaMu ini..
Aku benar2 mohon padaMu...
aku juga bersyukur kerna dikurniakan teman2 yg memahami diri ini..
pe pun yg aku tggung mereka sentiasa disisi..
love my fren damn much!!

6 comments:

Alynn Notnot said...

akak, sabar yeh. ;]

annyss said...

emm.. mmg tgh saba..
huhu..
tp akak x mcm yg dlm post alynn 2 k..
akak x serang sape2 pun..
huhu..
diam je..

Ery Farieha said...

aniss..
menanges bile perlu :)
kwn2 sntiase d sisi.
aku syg ko jgk anis.
*siap da nak leleh air mata n

annyss said...

mekaseh ery..
ko wat aku rase nk nanges..
;(

enairus enaile said...

asal xde gmbr ng aku kt rumh ank ytim tuu..??

annyss said...

xde sbb x amik lg gambanye dr ko..
ni sume dr fon ily..
hihi