Jana duit dari rumah??

mari dapatkan pendapatan sampingan dari rumah, daftar sebagai ahli jobdirumah. Pelbagai kerja ditawarkan dan semua boleh buat dirumah. saya sudah mendaftar anda bila lagi? untuk mendaftar sila klik sini

Wednesday, April 7, 2010

m.e.n.t.a.l!!~

saya tahu saya x cntk mane..
saya x comel mane..
saya x sempurna..
serba kekurangan..
tp tlg lah sygi saya spt kamu pernah menyayangi yg laen..
bolekn??
sebab saya dh belajar cara utk menyayangi..
so, saya juga ingin disayangi..
MySpace


*keyboard off*

6 comments:

Anonymous said...

baek2...pasni sy blaja mcm mne nk syg awk ye...heee

Yankum3~ said...

xhabeh lg ke??
bincang laa elok2

Annis Suzana said...

haha.. sapekah yg ign belajar nk menyayangiku itu??

Anonymous said...

haha...ade laaaa....biarlah rahsie

Annis Suzana said...
This comment has been removed by the author.
Annis Suzana said...

haha.. taw la.. faisal..